viernes, 3 de mayo de 2013

REGAL TIETA MªCARMEN

La  Tieta M.Carmen es la nostra nimfa, sempre ha fet coses doncs la seva professió ja ha fet que passes moltes hores davant la maquina de cosir. Doncs era la modista de Pronovies a Lleida.

No puc oblidar quant hem va fer el meu primer vestit per sardanes estaven junts el meu i el de la meva cosina i la meva faldilla era 3 vegades mes gran que la meva. Podria enumerar infinitat de coses que ella ens ha fet o arreglat al llarg de la vida, però clar ens fem tots grans i ella ha fet els 65 moment de jubilar se perquè ho marca la societat, però continuara temps amb la seva singer.
 
Per aixo el regal era complicat que fer-li quant ella ho fa també i molts cops millor que tu, doncs ale a pensar: una planta poc personal, un pastis um millors els de fondant però no m'atrevia, bijuteria no que no se si li agrada pocs cops l'he vist amb coses penjades o polseres, decidit aquì el regal.
 
una samarreta pintada a ma que si no la duia per comprar la duria per la torre, sinó pel càmping o inclús per estar per casa però la faria anar segur.
 
El mes difícil va esser elegir dibuix a fer perquè el veia una mica infantil però ho representava tot, una fada entre fils i agulles que sempre esta traginant amb ells i a la part de darrera una gran sorpresa la seva maquina com a marca de la samarreta.
 
crec hi ha poques samarretes tant especials al planeta
 

REGALO TIA Mª CARMEN

La tia M. Carmen es nuestra nimfa, siempre nos ha hecho cosas, su profesión ha hecho que pase muchas horas delante de una maquina de coser, era modista de Pronovias en Lleida.
 
No puedo olvidar cuando me hizo mi primer vestido para sardanas, estaban juntos los dos, el de mi prima y el mio, mi falda tenia tres veces mas volumen. Podría numerar infinidad de cosas que ella nos ha arreglado a lo largo de la vida, pero como el tiempo pasa todos nos hacemos mayores, ella acaba de hacer 65 años el momento de jubilarse de cara al publico pero en la intimidad pasara el tiempo con su singer.
 
Por ese motivo el regalo era complicado, que hacer cuando ella lo hace mucho mejor que nosotras, pensamos... una planta poco personal, un pastel mejor los de fondant pero no me atrevía, bisutería, no sabíamos si le gustaba pocas cosas le hemos visto colgadas, teníamos que decidir el regalo...
 
Una camiseta pintada a mano que si no la llevaba para la compra la llevaria para la torre sinó para el camping o incluso para andar por casa. 
 
Lo mas complicado era elegir el dibujo porque pensaba que era un poco infantil, pero por otro lado representaba todo lo que era, una hada entre hilos y agujas como ella y en la parte de atras una sorpresa. su maquina de coser.

Creo que hay pocas camisetas tan especiales como esta.


detallet de l'esquena
detalle de la espalda
samarreta part de davant
camiseta por delante

No hay comentarios:

Publicar un comentario