sábado, 4 de mayo de 2013

CLAUDIA

La Claudia és la germaneta de la Laia, que va néixer el passat dissabte 27 d'abril dia de la moreneta (santa Montserrat). 
Com no ens decidíem i volíem alguna coseta ben original vam pensar en un pastis de bolquers peró vam creure que seria massa vist, aixi que ens vam decantar per innovar i vam fer un tren de bolquers, que ben maco estava tot a sobre la taula de casa però aix ara com el durem si no entrem a l'ascensor (fallo logístic de fer i no pensar en que l'havíem de transportar), aquest petit inconvenient el varem subsanar duent-lo desmuntat donat que eren dos vagons i la locomotora i es podia dur amb mes facil.litat. Aixi que un cop varem arribar a casa de la Claudia i la Laia vam fer fora uns segonets a la mare del menjador, donat que la Claudia dormia i la Laia i el seu pare estaven de passeig. Aixi en un moment lis vam muntar el trenet al menjador, que val a dir que la mida era justa a la tauleta de centre.

CLAUDIA

"La Claudia es la hermanita de Laia, nació el pasado sábado día 27 de Abril día de Nuestra Señora de Montserrat (la moreneta)
Como no nos decidíamos y queríamos algo muy original finalmente nos decantamos por un pastel de pañales pero al ser muy visto decidimos por innovar e hicimos un tren de pañales, que muy chulo quedaba encima de la mesa... siiii todo un espectáculo el tener que desplazarlo no entrabamos en el ascensor... (pequeño fallo logístico el hacerlo sin pensar que teníamos que desplazarlo) este pequeño inconveniente lo salvamos llevándolo desmontado, los vagones y la locomotora por cada lado así era mas fácil llevarlo. Al llegar a casa de la Claudia echamos un segundo a la mamá  del comedor, Claudia dormía y papa estaba de paseo con Laia,  aprovechamos para montar el tren en el comedor medida justa de la mesita de centro."

El trenet anava carregadet:
El tren cargado


La gran majoria de productes: Alguno de Los productos
-tovalloletes - toallitas
- bolquers - pañales
- cullera - cuchara
- gel - gel
- shampoo - champu
- crema hidratant - crema hidratante
- colònia - colonia
- blanquet - blanquet
- mostra llet - muestra de leche
no surt a la foto
no sale en la foto
- sabó de casa - jabón artesanal casero
. empapadors per als pits (creiem es aquest el nom) - discos empapadores de pecho
- gorret -gorrito
- sabatetes -zapatitos

1 body al que vam pintar una estrella amb xumet i el nom de Claudia, li vam ficar una mica de pintura de relleu per tal que quedes una mica mes llamatiu
1 bodi al que pintamos una estrella con un chupete y el nombre de Claudia, le pusimos pintura relieve para que quedara mas llamativo

2 pitets:
un fica benvinguda i l'altre unes piràmides
2 baberos, uno que pone bienvenida y otro unas pirámides


Un parell de manualitos un de gran i un de petitt (aquest es el petit abans de fer-li els ullets)
Un par de manualitos uno grande y otro pequeño (este es el pequeño antes de hacerle los ojitos)

locomotora amb cullera, locomotora con cuchara


primer vago  primer vagon


segon vago -segundo vagon


presentació del tren un cop muntat.
presentación del tren montado

Esperem us sigui de gran utilitat.
Esperamos que sea de gran utilidad


Enhorabona família ja sou 4.
Enhorabuena familia ya sois cuatro!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario